.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در حکمی از سوی ربیع فلاح ؛
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری منصوب شد
شمال نیوز: استاندار مازندران در حکمی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران منصوب کرد.در حکم فلاح آقای ...

استاندار مازندران در حکمی حسین حسن نژاد را به سمت مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران منصوب کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، در حکمی از سوی ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران، حسین حسن نژاد به عنوان مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری منصوب شد.
در این حکم خطاب به حسن نژاد آمده است: به موجب این حکم  جناب عالی به عنوان مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال با اتخاذ تدابیر مناسب در انجام وظایف محوله و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خدمت به مردم شهید پرور موفق و موید باشید.
حسن نژاد در دوران اصلاحات مدتی فرماندار شهرستان بابلسر بوده و دارای سمت های اجرایی دیگری در استان های دیگر کشور بوده است.
ربیع فلاح جلودار که کمتر از یک ماه از انتصاب وی در استانداری مازندران می گذرد، تاکنون معاونان برنامه ریزی و سیاسی، مشاور عالی، مشاور رسانه ای و اجرایی و مدیران کل اجتماعی و فرهنگی و امنیتی انتظامی خود را منصوب کرده است.
اگرچه ظاهرا تغییرات ستادی در حوزه معاونت سیاسی با آمدن یونسی تا حدودی پایان یافته است ولی ظاهرا احسانی معاون برنامه ریزی استانداری مازندران که همزمان با یونسی معارفه شده، قصد دارد فعلا تغییراتی در حوزه مدیران ستادی خود صورت دهد.
هنوز معاونان عمرانی و توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران در دوره ربیع فلاح تغییر نکردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 مهر 1392
تبریک تبریک تبریک ........ به تمامی میاندرودیها و سارویها مبارک باشه،ایشان فردی بسیار مدیر،توانمد،دارای روحیه بسیار بالای کار می باشند. قدمشان مبارک
نا شناس 27 مهر 1392
واقعا ادم خوبی انتخاب شد مبارک باشه
نا شناس 27 مهر 1392
معاون عمرانی باید ساروی باشه آقای بابلی
نا شناس 27 مهر 1392
ایشن فردی بسیار مدیر،توانمند،متعهد،متخصص،مفید و مقتدر برای این پست می باشد. امیدوارم منشا خیر و برکت باشند. تبریک.....
morteza 27 مهر 1392
باعرض تبریک فراوان به آقای حسن نژاد انتصاب شما را به عنوان مدیر کل سیاسی استانداری به تامی میاندرودی ها و مخصوصا سورکی ها تبریک عرض مینمایم
نا شناس 27 مهر 1392
هنوز در عصر جهالت به سر میبرید گه بابل و سارب جدا میکنید؟ مسئول باید انسان و متعهد و متخصص باشد بس است دعوای دوره جهالت همه‏‏ ی ما
مصطفي اسماعيل زاده 27 مهر 1392
ذلِكَ فَضْلُ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَنْ يَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِيمِ ر محبت ظهور / مدیر مدبّر/جناب آقای /مهندس حسین حسن نژاد مدیر کل / محترم سیاسی و انتخابات استانداری مازندران احتراما" نوید مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به عنوان .مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران به حضرتعالي تبریک و تهنیت عرض می نماید. ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت داردريم.
نا شناس 28 مهر 1392
بابا ول هاكنين .تاكي خاني هي بابل ساري هاكنين هي تهرانيا بزنن امه سر دله ره .
شه الان ره بوينين .درس بيرين.
محمدپور 28 مهر 1392
با سلام - ايشان از مديران لايق - تو.انمند و آگاه به امور سياسي و اجتماعي روز كشور مي باشند . از سوابق درخشان ايشان همين بس كه در دوران مسؤليتشان در تنكابن در جايگاه فرماندار در سطح كشور بعنوان مدير ملي انتخاب و معرفي شدند . اين انتصاب را به ايشان و همه دلسوزان نظام و چامعه وزارت كشور تبريك عرض نموده و موفقيت ايشان را از خداوند متعال خواستارم . محمدپور
نا شناس 28 مهر 1392
ايشان فرد لايق و دلسوز و مدير توانمند واز فرمانداران نمونه استان در زمان اصلاحات بودند . انشاله در كار شان و ارتقا فرهنگي و اجتماعي و سياسي استان موفق و مويد باشند.هوشمند.
عبدی 28 مهر 1392
انتصاب بجاوشایسته برادرحسن نژادرابه تمام سورکی های عزیز تبریک می گویم . ایشان مدیری لایق وتوانمند می باشند .
نا شناس 28 مهر 1392
جناب آقاي حسن نژاد انتصاب بجا و شايسته جنابعالي را صميمانه تبريك گفته و از خداوند متعال آرزوي توفيق روز افزون و موفقيت براي حضرتعالي را دارم.
نا شناس 27 مهر 1392
مدیر کل پست های حساس باید تونمند بابلی باشد اقای دکتر فلاح
رضا 27 مهر 1392
وَقُل رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا
جناب آقاي حسن نژاد انتصاب بجا و شايسته جنابعالي را صميمانه تبريك عرض نموده و از خداوند متعال آرزوي توفيق روز افزون و موفقيت براي حضرتعالي در كل امور رادارم.
سهیل 27 مهر 1392
خوب بود سنت حسنه خسته نباشید به مدیر قبلی (حاجی حسین نژاد) نیز از طرف جناب استاندار بیان میشد. چون مقام برای هیچکس ماندنی نیست.
نا شناس 28 مهر 1392
آقای حسن نژاد فکری برای تغییر فرماندار ساری بکنید زمانی که ایشان معاون سیاسی فرمانداری بابلسر بودند در شورای اتامین سامی دانشجویان زیادی را به عنوان فعالین فتنه دانشجویی و استادی به ثبت رساندند جای امثال ایشان در دولت تدبیر و امید نیست
نا شناس 28 مهر 1392
با شناختی که از آقای حسن نژاد داریم این مسئولیت برای ایشان کوچک هست به هر حال ایشان در هر کجا که مسئولیت داشتند منشاء خیرات و تحولات بودند.
انشاءا.. موفق باشند.
حسین 29 مهر 1392
تغییرات تا حدودی خوبه نه از بیخ تا بن .. مهم کار هست که فعلا خبری نیست !!!!!
نا شناس 29 مهر 1392
جنا ب آقای فلاح،استاندار مازندران،موفق و موید باشید،مدیر کل بعضی از سازمان ها بالای 5 تا 15 سابقه دارند و به نوعی پست موروثی شده است از قبیل مدیر کل ادراه زندان های استان مازندران و مدیر کل ادراه دامپزشکی استان مازندران سال ها است که در این پست ها می باشد ، می توانید از افراد دیگری در یک جایگاه ها استفاده کنید که برنامه های بهتر و جدیدتری برای خدمت گذاری به مردم داشته باشند.
يك هم استاني 30 مهر 1392
بابا بابل و ساري همه ماها مازندراني هستيم اينها رو ول كنيد فكري به حال جاده هاي استان بكنيد ما بر سر همه چيز دعوا و قشون كشي داريم تهراني مي آيند و مي روند و كسي نيست حداقل از هر ماشيني 500 تومان بگيرد و خرج اين جاده ها كند ولي دو روز پيش رفتم تهران براي پارك در كنار خيابان 5000 هزارتومان براي 4 ساعت پرداخت كردم و طرف گفته از شهرستان اومدي پلاك شهرستاني بايد اينقدر بدهي حالا اين تهراني ها در شمال هرجا دلشون خواست توقف مي كنند هر جا دلشون خواسا اشغال مي ريزند و به ريش ما هم مي خندند نمي شود ورودي استان يك عوارضي زد و از ماشينهاي ورودي تهراني و .... عوارض گرفت و اين جاده هاي پر از دست انداز ها را حداقل ترميم نمود حالا هي بياين بگيد بابل ، آمل ، سوادكوه نمي دانم كجا و كجا ول كنيد اينها رو بچسبيد به اصل كار.
نا شناس 1 آبان 1392
براي برنامه ريزي دقيق روستاها تعين حدود روستاها الزامي است همه دزديها ي افراد سود جو مخصوصا دهياران و اختلافات روستاها از عدم تعين حدود سرچشمه مي گيرد انشاالله با حضور ايشان دفتر تقسيمات كشوري به تحرك بيفتد واين معضل را حل كند
حسن 1 آبان 1392
آقای استاندارتکلیف فرمانداربابل وبخشدارگتاب وبرخی ازمدیران بابل ازجمله رییس مرکزبهداشت راکی مشخص میکنی؟
نا شناس 1 آبان 1392
طرح هادی یا باز کردن راه دزدی تعیین حدود روستا که اصلی ترین عامل است مشخص نیست ولی برای تغیر کاربری زمینهای سرمایه داران هیچ مشکلی وجود ندارد
حق جو حق طلب حق خواه 3 آبان 1392
اقای استاندار خواهشا تکلیف فرماندار ... را سریعا مشخص کن .ایشان در زمان انتخابات در یک کلاس اموزش برای نمایندگان فرماندار در سر صندوق ها با نشان دادن فیلم های اغتساشات تهران فتنه ٨٨ سعی داست به نوعی اصلاح طلبان را فتنه گر بداند. ثانیا بخشدار مرکزی در پابان انتخابات با ریس مرکز بهداشت و چند نفری که الان از روسای ادارات و اعضا ستاد ... بودن سعی داشتن در شهرستان طوری وانمود کنند که انتخابات به مرحله دوم افتاد خواهشا سریعا انها را تعویض کنید چون به نظر انها روحانی فتنه گر هست. خواهشا از هیاهوی ... نترسید . انها حتی به کارمندان ساده ادارات رحم نکردن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.